Niggaz incorporated

Skulle bli en xbox kväll hos stefan men efter att ha provat spelutbudet jocke hade med sig så spolades det ner i toastolen, tråkigare spel får man leta efter (ok dem kanske inte är tråkiga men det tog för lång tid att lära sig dem)


vi drack kaffe, hängde på utoob.com, kollade på old-ass-pics på oss från back in the dizzle, när man var ung, smal och radikal, mycket givande.

sen kollade vi även i staffans IRL fotoalbum, för känslan och gemenskapens skull.

så jävla skönt att man har en fotograf/fönstertittare till kompis, här kommer lite bilder från kvällen;

image6
joakim och staffan, på mitt komando ser ut att prata väldigt viktiga saker, så som politik, affärshemligheter och microfilm (ni vet sånt som bond var ute efter i alla gamla filmer) vet dock inte var dem pratade om men det hade säkert något med kameror, porr eller xbox att göra.


image7

detta är då bröst, armhår och mer brösthår .feat Daniel Olsrup (det är spindlar på mitt linne)


image8

Joakim tittar på Robert gustafsson som "nazist granne"



Tackar och bockar, sömn lockar! TJA!

Kommentarer
Postat av: Joakim

bra bilder dolle. =) i sommar ska vi fan ut och glida som back in the day!

2008-04-16 @ 23:10:01
URL: http://frikktion.blogg.se
Postat av: Joakim

nu kom jag på vad det var vi pratade om och det var att jag funderar på om man skulle köpa en kromad/polerad kula sen till fotograferandet för att ta en bild som visar 360 grader. =)

2008-04-17 @ 00:50:06
URL: http://frikktion.blogg.se
Postat av: Spickpools 'R' Us

Snart cashar jag in min IOU för den där kebaben senast. Jag är pank, mata mig!!!11one

2008-04-21 @ 15:28:06
URL: http://kazmur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0