SPY SAPPIN' MAH COROLLA!

dagen avklarad, var i skolan, med nöd och näppe, känner mig kass och förkyld, har 2 prov imorgon, IM ON A ROLL!

var nyss ute med doggen, hundar brukar ju vanligtvis bajsa och kissa, inte Hilton, han la sig på marken och kräktes tills han inte kunde andas.. jag har sagt till han att inte äta gräs och andra hundars bajs men ändå så gör han det, riktigt charmigt.


anywho thingymagingy så är det fint väder ute, anders vill äta på rosegarden men jag åt där igår och känner att en gång i veckan får räcka. jag måste påstå att jag är sjukt syyygen på att spela guitarhero, provade det hos fam. tykesson härförleden och det var faktiskt riktigt ball. Stellan har min hårddisk med oldskoolstuff på, ni vet, bilder från gymnasiet och gammal musik man tyckte var cool på 90 talet (2004 är 90 tal ok?)

Hade lovat Hanna aka pomperipossa att jag skulle hem till henne idag men jag måste verkligen ta tag i det här fysiologi (psykologi) provet som jag har imorgon, känns som att jag väldigt gärna vill få typ 80% på det.



dagens YOTOOB.COM klipp;


Kommentarer
Postat av: Joakim

i know you wan it

2008-04-09 @ 12:46:12
URL: http://frikktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0