åhus, knarkare med tatueringar och sprit

Såja, kom nyss hem från åhus där jag varit med peter,hampus och fredrico. skulle testa peters båt för den är tydligen kass, vid 5000 varv så dör den, och den ska vanligtvis varva runt 10 000rpm, så jag filmade det i jakt efter att någon på seadoo forum ska kolla på filmen och berätta vad felet är. Fredde hade köpt ny bil igår, en audi s4 från 99 med 300 hästar, jävla fin alltså, 133 lakan. i vilken fall som så hade jag lovat Hanna att köpa en flaska vin till henne på systemen för hon ska ut ikväll, och som den lågbegåvade, analfabeta, kan-inte-klockan-för-jag-har-damp idioten jag är glömde det, systemet är stängt, hoppet är förlorat, en droppe ifrån att hämta snaran på vinden och pryda Huset med ett färskt, lätt överviktigt, snyggt Lik (mig själv då alltså). ringde runt lite för att få tag i vin, men ingen jag känner dricker vin liksom, ringde marcus, han säger "jag har en 35a JackDaniels och en dunk hembränt", vilken jävla hjälte alltså, jag väljer ju whiskey. Hanna kommer hit om en halvtimme, får se vad hennes reaktion blir när hon får en flarra cowboy vatten istället för bög-saft.


just det, efter mitt förra inlägg om min sjukhus visit tänkte jag lägga in lite bilder jag tog när jag ändå var på operations bordet, dock inte gjort det så nu ska jag göra det, såhär roligt har jag i ett rum väntandes på läkare i 3 timmar med det ända nöjet tillgängligt är att titta på klockan som sakta förvandlar mig till något likt en psykopat;


image15



image16



image17


och sen för att ni har varit så lojala och kollat min blogg, även om den inte förtjänar att bli kallad så, Mina damer och herrar, en bild på mig när jag bajsar;
image18


Kommentarer
Postat av: haha

BOOOOOHHOOOOOOOO synd om dig,, jävla tönt!

2010-04-30 @ 03:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0