Min fru och jag

Då så, efter en helhelg på stranden, fotbollsplanen och akuten är man nu med andra ord färdig.

slet knät ur led 2 gånger, sen hoppade det tillbaka i läge, in till akuten med ambulans, riktigt illa var det tydligen, körde en 10cm lång tjock spruta rakt in i sidan på knät, under knäskålen och dränerade 50ml blod, det gjorde nog mer ont än själv olyckan, så nu sitter man i princip i rullstol och ska på återbesök om 2 veckor för att bedömma om jag ska opereras eller inte. kul grejer händer kul killar har jag läst, det är karma det.


Min fru och jag ska köpa hund, brun boxer med lite charmiga vita fläckar på. dem sover tyngst, snarkar och dräglar, precis som jag, och Hanna för den delen.

image12


image13


Harry, min frus älskare. 1 år gamla bilder men det får duga för stunden.

äsch va fan, ni kan få en ny också;

image14

Kommentarer
Postat av: MOMOMOMOMOMOMOMOMOMO

zomg.. did you do the dog too???????

2008-05-26 @ 21:27:12
Postat av: gustaf

din brud är för snygg för dig.

Punkt slut.

2008-08-13 @ 00:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0